[OSM-talk-nl] Online style editor werkt!

Martijn Pannevis openstreetmap at panman.nl
Fri Feb 22 19:20:30 UTC 2008

Met dank aan kleptog voor het installeren van PHP op de tileserver,
werkt de OSM online stylesheet editor! Het is nog een eerste versie,
maar het werkt wel, en best snel. (onder de sec!).
De resultaten zien er, voor de std stylesheet die ik heb, wel iets
anders uit dan de slippy map, en ik heb geen idee waar dat aan ligt,
misschien is mijn osm.xml file toch niet standaard.
Als mensen suggesties hebben voor een betere boundingbox (en, nee, assen
erin is geen hoofdeis, Amsterdam uiteraard wel :)), dan hoor ik die
graag. Dit is momenteel
ll = (4.57102,  52.28992,   5.44924, 52.53201)
Wellicht dat dit ook selectable gaat worden.
Hij is nu te vinden op http://tile.openstreetmap.nl/~panman/styledit/
Ben benieuwd naar opmerkingen.
Groeten,
Martijn Pannevis.