[OSM-talk-nl] Blauw blauw blauw ... lala la

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Fri Feb 22 23:30:35 UTC 2008

Joris Meijerink schreef:
> Heel mooi en met al die knooppunten erin kun je ook goed zien waar nog
> het nodige te doen is.

Heel mooi. Maar de knooppunten zijn nog niet compleet, denk ik. Ik heb
in de buurt van winkelcentrum Leyweg in Den Haag ook al
fietsnetwerkknooppuntbordjes (of knooppuntfietsnetwerkbordjes?) zien staan,
denk ik... Alleen heb ik nog nergens een netwerk hier in de buurt
aangekondigd gezien, dus misschien heb ik het gedroomd.

Ik zal er eens langsfietsen, binnenkort.

Eugene