[OSM-talk-nl] Voorstellen en vragen

Martijn Verwijmeren cartinus at xs4all.nl
Sun Feb 24 00:23:44 UTC 2008

On Sat, 23 Feb 2008 11:50:27 +0100
"Lambertus" <osm at na1400.info> wrote:

> [...]

Welkom

> Wat betreft dat fietspad; die kun je prima invoeren. Het enige wat je
> erbij hoort te doen is een tag toevoegen: source=local_knowledge

Ik zou er alleen van de zomer nog wel een keer langs fietsen om te
controleren of het kanaal wel op de juiste plaats ligt. Mijn ervaring
hier rond Utrecht is dat het water uit de AND data nogal eens te breed,
te kronkelig of gewoon een eindje opgeschoven is. Water had
waarschijnlijk niet zo'n hoge prioriteit voor de routeplanners van AND.

groetjes,
Cartinus