[OSM-talk-nl] Blauw blauw blauw ... lala la

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Feb 25 09:36:53 UTC 2008

Dan zou het een goed idee zijn om de verschillende regio's ook van
elkaar te onderscheiden, zodat ze in verschillende kleuren gerenderd
kunnen worden. Ik heb zaterdag even steekproefgewijs gekeken en dat
leek niet het geval, klopt dat?

Ik sprak trouwens Andy en Dave op de Hack Day in Londen afgelopen
zaterdag, en zij waren behoorlijk onder de indruk van het werk dat
gedaan is aan het Nederlandse knooppuntensysteem ;)
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 22 feb 2008, om 21:00 heeft Joris Meijerink het volgende geschreven: