[OSM-talk-nl] Online style editor werkt!

Rob rob at coolbegin.com
Tue Feb 26 10:03:21 UTC 2008

een invoer optie voor bbox coordinaten en een zoom level zouden de editor
inderdaad nog flexibeler maken
is er tzt ook een mogelijkheid om (kleine) images te uploaden, om die in de
style sheet te gebruiken.. zou echt mooi zijn !

Op 25-02-08 heeft Joris Meijerink <meijerink at gmail.com> het volgende
geschreven: