[OSM-talk-nl] Fietsknooppunten

Rob rob at coolbegin.com
Wed Feb 27 11:51:42 UTC 2008

http://www.gravitystorm.co.uk/osm/ moet je inderdaad (voor het moment)
gebruiken
zijn nog aan het proberen dezelfde mapnik stylesheet te krijgen. en als ik
het goed heb moet er nog wat database werk worden verricht om de route
relations te kunnen renderen.. maar daar weet Martijn (kleptog) meer van

Op 27-02-08 heeft Gert Gremmen <Administrator at ce-test.info> het volgende
geschreven: