[OSM-talk-nl] Voorstel MicroMappingMiddag Amsterdam 8 maart?

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Feb 27 12:08:42 UTC 2008

Ha,

Ik wil eens een nieuw soort mapping-evenement: een MicroMappingMiddag.
Idee is om je te concentreren op een bepaald thema.
Ik dacht voor deze eerste keer aan horeca.
Als we een locatie vinden in het centrum kunnen we vanuit daar
uitwaaieren en alle horeca in een beperkt gebied in kaart brengen.

Andere mogelijke thema's: tramlijnen (iedereen GPSt een tramlijn en zo
mogelijk de haltes), pinautomaten, 'amenities'.
Het zou leuk zijn als we het centrum van Amsterdam wat 'rijker' kunnen
maken voordat het toeristenseizoen begint!

Wat vinden jullie ervan?

Ik heb al snel even een wiki-entry gemaakt:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Amsterdam#MicroMappingMiddag_-_Horeca

Martijn van Exel
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/