[OSM-talk-nl] Fietsknooppunten

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed Feb 27 12:30:38 UTC 2008

Joris et al,

Ik wil van het weekend waar mogelijk de routepunten

55 56 60 61 54 26  48 47 49 50 51
52 53

inmeten.

Nog een vrijwilliger in de buurt van den Haag ???
Hoek van Holland
Schiedam Vlaardingen ???
Monster ?

Op 19 april verschijnt de Midden Delfland Kaart officieel, het zou
natuurlijk leuk zijn als we ze kunnen kloppen.

Wel natuurlijk op de nl-server, met de nieuwe stylesheet !!!!

Marijn,  heb je nog meer aanmoediging nodig ???

Gert