[OSM-talk-nl] Voorstel MicroMappingMiddag Amsterdam 8 maart?

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Feb 27 12:41:37 UTC 2008

Ja, de rendering van tramlijnen is ook nog niet zoals wenselijk. Een
highway met railway=tram wordt nog helemaal niet anders gerenderd dan
een gewone highway.
Buslijnen zouden wat mij betreft niet op de default rendering moeten.
Haltes eventueel wel.
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 27 feb 2008, om 13:33 heeft Gert Gremmen het volgende geschreven: