[OSM-talk-nl] Online style editor werkt!

Martijn Pannevis openstreetmap at panman.nl
Wed Feb 27 13:19:18 UTC 2008

Nice!
Ik weet zeker dat die mapnik google style ook ergens op internet moet
staan, maar die kan ik niet vinden. Jouwe is al heel aardig!
http://tile.openstreetmap.nl/~panman/styledit/renders/showimg.php?img=img_e915Ng
kan je jou image bekijken.
File upload staat op de todo. Als je daarvoor een aantal icons hebt,
mail ze me dan even, dan zal ik zorgen dat ze op de server komen.
Kleptog, als je dit leest, staan .htaccess files uit?
Ik wou dit graag aanzetten in de
/home/panman/public_html/styledit/renders dir
<Files *>
ForceType image/png
</Files>
zodat ze direct in je browser ook als img worden geladen, maar dat doet
nu niets.
Groeten,
Martijn Pannevis.