[OSM-talk-nl] OSM-hesjes

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Feb 28 19:04:05 UTC 2008

Ha,

Op de talklist kwam Blackadder met het idee om lichtgevend gele OSM-
hesjes te bestellen met 'Surveyor - OpenStreetMap' erop. Die zou je
kunnen dragen tijdens het mappen. Een cool idee natuurlijk. In Italiƫ
hebben ze ze ook al, zie [1]. Gaaf! Ik heb contact gezocht met Andy om
te kijken of we ook een Nederlandstalige versie zouden kunnen laten
maken. Ik zou er dan een stuk of 15 afnemen en die bij de
eerstvolgende parties verspreiden. Vragen:
* Wie zou er interesse hebben in zo'n hesje? Ze zouden ongeveer 10-15
euro gaan kosten, afhankelijk van de aantallen.
* Wat zou de Nederlandse tekst moeten zijn? Mijn suggestie:

Wij brengen deze plaats in kaart
OpenStreetMap

Ik hoor graag van jullie!

[1] http://www.edoardomarascalchi.it/gallery/displayimage.php?album=35&pos=51