[OSM-talk-nl] OSM-hesjes

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Feb 28 20:53:15 UTC 2008

Ja, ik denk ook wel dat het goedkoper kan, had er nog niet echt naar
gekeken. Ik heb tegen Andy gezegd, als blijkt dat we veel kunnen
besparen door het hier te doen, dan doen we dat. Hij geeft me zsm een
idee van de prijzen als het via hem gaat.

Een logo lijkt me niet zo zinvol behalve als het er echt groot op kan.
Anders leidt het alleen maar af van de boodschap.
Joris, kun jij uit het woud van prijzen een richtprijs halen voor een
bestelling van, zeg, 15 vestjes met twee regels opdruk aan één kant?
Het komt niet op een euro.

Thx,
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 28 feb 2008, om 21:31 heeft Joris Meijerink het volgende geschreven: