[OSM-talk-nl] Omgeving Leidschendam/Voorburg

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Fri Jan 4 11:58:17 UTC 2008

Freek schreef:

> Die ervaring heb ik niet, behalve binnen bebouwd gebied met
> landuse=residential. Om dat in osmarender goed te krijgen kun je een lage
> (lager dan andere objecten) waarde voor layer gebruiken voor het
> residential-gebied.

O ja, daar kan het aan liggen. Goed idee om het zo aan te passen.

Ik zie dat het deel van Den Haag/Voorburg met de oude
Hofpleinlijn/Randstadrail erin al weer opnieuw gerenderd is, en er zijn
een hoop problemen opgelost. Nu moeten alleen nog de namen van de
afritten op zoom niveau 16 wat kleiner...

groeten,
Eugene