[OSM-talk-nl] Zoeken op OpenStreetMap NL met alleen maar open source en open content

Rob rob at coolbegin.com
Fri Jan 4 12:05:34 UTC 2008

inderdaad moet je het vanuit een andere invalshoek bekijken (een tourist of
iemand die onbekend is in de regio)

ben wel benieuwd hoe die indexering de zaak gaat versnellen.

die http://www.frankieandshadow.com/osm/ ken ik wel, maar is het nog niet
helemaal
verbaasde me trouwens wel dat hij m'n zoekopdracht kon verwerken (atm,
maastricht)
maar deze userinterface is niet echt gebruiksvriendelijk voor het normale
publiek