[OSM-talk-nl] Post-nieuwjaars borrel praat

Lambertus osm at na1400.info
Mon Jan 14 12:55:35 UTC 2008

Mannen (er waren jammergenoeg geen vrouwen bij),

Ik vond het leuk om een aantal mede OSM-mers eens IRL te ontmoeten. Het
bier smaakte goed (Grolsch) en het eten was ook OK (konijnenvoer dan wel
Italiaanse burger). Bepaalde bediening zag er ook leuk uit ;-)

Ik heb Ante eens goed in de ogen kunnen kijken nadat we virtueel een
paar 'botsingkjes' hebben gehad :-)

Martijn P. heeft een mooie commerciele, hoewel nog niet winstgevende,
toepassing van OSM laten zien. Er was hard aan gewerkt om op de borrel
nieuwe features te hebben.

Henk (ToffeHof) speelde voor Sinterklaas en kwam opdagen met een doos
vol spannende speeltjes waar de gemiddelde OSM-mer helemaal opgewonden
van wordt. Voor de duidelijkheid: Garmin GPS-sen....

Zoran, jammer dat familie blijkbaar voorgaat op OSM :P

Al met al een leuke middag/avond, dus tot een volgende party!

PS.
We het ook even gehad over mooi presentatie materiaal. Ik heb toen een
bepaald video-tje genoemd welke op mij erg mooi over kwam. Bij deze:
http://www.youtube.com/watch?v=0-z9AM7KOJc

Het lijkt me heel leuk om een dergelijke video voor Nederland te zien
vanaf begin vorig jaar tot nu.

De volgende video's zijn imo ook erg mooi presentatie materiaal om te
laten zien hoe er tijdens mapping parties gewerkt wordt:
http://www.youtube.com/watch?v=WDCk2ZcNp9Q
http://www.youtube.com/watch?v=MoXru08B6Ss