[OSM-talk-nl] Even voorstellen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Jan 15 13:51:00 UTC 2008

Ik ben al even bezig met die GPS60Cx. Ik heb de OSM-data voor
Nederland erin geladen en dat werkt als een zonnetje. Fantastisch dat
je nu kunt zien wat de huidige OSM-werkelijkheid is op de plek waar je
bent. Dat maakt het veldwerk echt stukken eenvoudiger.

Succes ermee.

Note: Graag wel de Wiki aanpassen als je een GPS van iemand anders
overneemt! Of stel de beheerder op de hoogte.
Zie http://wiki.openstreetmap.org/index.php/GPS_Devices_OSM_Netherlands

Martijn
Op 15 jan 2008, om 14:17 heeft Martijn Verwijmeren het volgende
geschreven: