[OSM-talk-nl] Friese layer op tileserver?

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Fri Jan 18 12:24:39 UTC 2008

On Jan 17, 2008 5:43 PM, Lambertus <osm at na1400.info> wrote:
> Misschien dat de (geïnteresseerde) mee lezende Friezen en andere lokaal
> bekenden even een uurtje ofzo kunnen focussen op Friestalige naamgeving?
> Dan moet de kaart er al anders uitzien.

Indien je niet kan wachten op osmxapi kan je deze bestand downloaden:
http://tile.openstreetmap.nl/~kleptog/places.osm

Heeft alle plaatsen in de buurt van Nederland. Ik weet niet of het wel
makkelijk is, je moet wel voorzichtig zijn dat je ze niet verplaatst.
Als je zoekt voor "fy" kan je alle nodes zien die al gedaan zijn. Als
mensen nou zeggen welke gebied ze willen doen dan zal het wel goed
gaan.

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/