[OSM-talk-nl] OSM GPSen merken

Freek freek_osm at vanwal.nl
Sun Jan 20 21:27:51 UTC 2008

On Sunday 20 January 2008, Floris Looijesteijn wrote:
> ook zeker even de opstarttekst veranderen naar iets
> met www.openstreetmap.nl erin.

Dat bedoel ik met "welkomstbericht" ;-) Tijdens het opstarten komt ook nog
heel kort een attribution-bericht voor de kaarten, met iets
van "openstreetmap.org contributors".

> de gps bevalt mij ook erg goed, wat een geweldige ontvangst.
> ik moet nog even gaan vergelijken maar het ziet er erg gunstig
> uit voor de bossen in mijn omgeving :)

Ik heb vandaag wat in de het bos gefietst, nauwkeurigheid was meestal zo'n
4 a 5 meter. Mij valt trouwens vooral op dat hij snel een fix vindt.

--
Freek