[OSM-talk-nl] Talk-nl Digest, Vol 11, Issue 31

Jacob Bax jacobbax at xs4all.nl
Mon Jan 21 17:30:43 UTC 2008

POI categorieën  die je op het scherm ziet zitten in het kaartmatriaal
of in het interne geheugen  (dat ben ik even kwijt). POI's die je zelf
upload komen op de sd kaart te staan, en kan je oproepen via het
icoontje  "eigen nuttige punten."
Daarom zie je ze wel bij "alle poi's" want dan wordt elke map geopend.
Jacob Bax
jacobbax at xs4all.nl
http://www.xs4all.nl/~jacobbax/
ICQ: 4271003