[OSM-talk-nl] zelf luchtfoto's maken

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Thu Jan 24 14:08:02 GMT 2008

ff reagerend op een hele oude thread. zie:
http://www.fotoapparatuur.nl/aanbiedingshow.asp?prd_id=95512

"Heliumballon (Minizepp Lausanne Zwitserland) aan kabels voor
luchtfotografie op lage hoogte.
Van 20 tot 150 meter hoogte.Goed voor spiegelreflex camera.
Graupner afstandsbediening met dubbele monitor, batterijen, Graupner lader."

(neem wel wat geld mee)

Stefan de Konink wrote:

http://www.kovacevic.nl/blog/