[OSM-talk-nl] amaryllo's verschepen?

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Jan 24 14:31:52 UTC 2008

Op 24 jan 2008, om 14:40 heeft Jo het volgende geschreven:

> Dus wij hier in België zijn waarschijnlijk niet zielig genoeg :-)

We spraken vanmorgen met NLNet over de vraag naar GPS-dataloggers
vanuit België. Er staat een aanvraag van Mark van den Borre namens het
Belgische chapter uit bij NLNet - die hebben wij vanmorgen namens het
Belgische chapter nog wat kracht bijgezet.
Dat overwegende kwamen we aan het brainstormen welke bestemmingen er
mogelijk zijn voor 'onze' Amaryllo's. Ter beschikking stellen aan een
land waar helemaal geen kanalen zijn voor subsidiëring van dergelijke
projecten was toen een optie. Vandaar deze discussie om te peilen of
hier draagvlak voor is.

Martijn van Exel