[OSM-talk-nl] Carnaval

Lambertus osm at na1400.info
Thu Jan 24 15:31:14 UTC 2008

Stefan de Konink wrote:
> Dit was even een snelle parse uit wikipedia. Ik kan op mijn eigen lokale
> database de nummertjes even tevoorschijn toveren, ik hoop dan dat iemand
> anders mij kan vertellen hoe ik ze kan inserten :)

Als de geïnteresseerden de namen met tag "name:carn=" willen toevoegen
dan kan Martijn van Oosterhout zo een Carnavals-namen layer opzetten
schat ik zo in.

De 'carn' toevoeging heb ik zo uit mijn duim gezogen omdat er geen ISO
code is voor carnaval/carnival. En omdat de ISO standaarden maximaal 3
letters gebruiken zit het ook geen andere taalcode in de weg ('car' is
gereserveerd voor de Caraïben).