[OSM-talk-nl] Carnaval

Freek freek_osm at vanwal.nl
Thu Jan 24 15:43:28 UTC 2008

On Thursday 24 January 2008, Stefan de Konink wrote:
> [...]

Ik zou eerder voor name:carnaval kiezen, dan weet iedere Nederlander tenminste
meteen wat het is.

> Ik denk dat ik alle namen van dernet wel even door een database heen kan
> jagen, maar hoe update ik de API automatisch?

Makkelijkste is misschien om vervolgens al die nodes te downloaden en op te
slaan als .osm, dan aanpassen en weer uploaden met JOSM. Misschien zijn er
ook tooltjes om het nog wat meer te automatiseren.

--
Freek