[OSM-talk-nl] Friese layer op tileserver?

Lambertus osm at na1400.info
Fri Jan 25 13:13:25 UTC 2008

Martijn van Exel wrote:
> Ha Lambertus en anderen,
>
> Hoe gaat het met de persberichten rond OSM - The Fryslan edition en OSM
> - The Carnaval Edition?
> Als er nog hulp nodig is dan hoor ik het graag, dit weekend heb ik een
> beetje tijd.

Nou, druk, druk vooral. Nu de perikelen rond kaartupdates en permalinks
opgelost zijn, de meeste plaatsnamen al aangepast zijn is het wel tijd
voor het bericht.

Mijn plan was om er dit weekend ervoor te gaan zitten, m'n vriendin
erbij te betrekken (doet zij ook eens wat voor OSM en ze heeft wat meer
taalgevoel) en de Friese versie op de ML te zetten ter controle.