[OSM-talk-nl] Carnaval Definitief

Freek freek_osm at vanwal.nl
Sat Jan 26 10:53:25 UTC 2008

On Saturday 26 January 2008, Martijn van Oosterhout wrote:

> Ok, is gedaan.

Bedankt. Ik weet trouwens niet of het met UTF-8 helemaal goed is gegaan, of
dat JOSM er niet tegen kan of zo, Nuenen heet nu "Dwèrsklippelgat" (A met
tilde, losse trema, moet een "è" zijn).

> De volgende step is: een carnavals kaart, heeft die alleen die namen,
> of ook de gewone namen?

Ik zou zeggen voornamelijk carnavalsnamen, maar voor oriëntatie en
verbeter-doeleinden zou ik van de (grotere?) steden de gewone naam tonen als
er geen carnavalsnaam beschikbaar is. Verder denk ik dat je niet helemaal tot
level 17 hoeft te renderen, op de gewone kaart verschijnen de gehuchten vanaf
level 13.

--
Freek