[OSM-talk-nl] Carnaval Definitief

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Sat Jan 26 14:50:55 UTC 2008

Foppe Benedictus wrote:

> Fouten in
> |
> Ik denk dat het beste is een link op de kaart naar een speciale
> wikipagina (of het forumtopic) voor het rapporteren van fouten
> (rapporteer hier eventuele fouten link). Voor zowel verwijzen naar het
> forum als de wiki vraag je van mensen dat ze verder gaan zoeken en dat
> gaat niet werken.
> Helemaal mooi zou zijn als mensen op de kaart kunnen klikken
> (rechtermuisknop) en dan hun commentaar kunnen opsturen... Maar goed dat
> is toekomstmuziek.

Lijkt me het beste voor fouten de mensen naar wikipedia te verwijzen,
daar hebben wij onze info ook vandaan. Ik denk niet dat je alle
informatie nog een keer ergens wil hebben staan. Beter een keer goed dan
2 keer half en die dan onderling weer moeten updaten en vergelijken. Een
eigen wiki maakt de import makkelijker omdat je daar iets makkelijker de
layout kunt aanpassen maar wat zou ons ervan weerhouden dat nu niet voor
de huidige wikipedia pagina te doen, zolang je de info er maar laat
staan zou dat toch geen grote problemen op moeten leveren, toch?

gr J