[OSM-talk-nl] Friestalig persbericht (was: footway, cycleway en pedestrian)

Lambertus osm at na1400.info
Mon Jan 28 11:03:48 UTC 2008

Foppe Benedictus wrote:

> Een paar dagen geleden reageerde Theun Bouius, die ook aangaf dat hij op
> de fryske wikipedia actief is, ik heb hem in CC gezet, omdat ik aanneem
> dat zijn Friese schrijfkunsten beter zijn dan menig ander hier op de lijst.
>
> Foppe
>
> PS: ik zie de haast voor de Friese laag niet heel erg, behalve dat het
> kan inspelen op de kwestie rond Eastermar/Oostermeer
> <http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article3038984.ece>. De
> carnavalkaart heeft wel duidelijk een deadline, ik denk dat het zelfs
> weinig nut meer heeft na woensdag..

Ok, dan heb ik Theun en Gerco-Kees door elkaar gehaald, excuus. Ik hoop
dat Theun kan helpen.

Wat betreft de haast, die is er niet echt ware het niet dat de kaart
binnenkort reeds twee weken online staat en het nieuwtje er straks vanaf
is. Bovendien kan het bericht wel blijven liggen totdat er iemand
spontaan langskomt om het op te pakken maar een beetje druk om het de
deur uit te krijgen zorgt er misschien voor dat het afgerond wordt.