[OSM-talk-nl] Invoegen laatste carnavallijst? was: Persbericht "OpenStreetMap maakt gratis kaart in de Friese taal"

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Mon Jan 28 15:45:24 GMT 2008

Martijn van Oosterhout wrote:

> Perfect! Alleen Sneek was niet goed: de juiste Id was 235255139, dus
> dat heb ik even gecorregeerd.
>
> Hebben wij nu alles op de lijst?
>
> Mvg,

Van de wiki lijst hebben we nu alles op een paar na welke inmiddels een
wijk zijn van een stad ipv een dorp op zichzelf en dus geen eigen node
hebben. Ook nog een paar waarvan niet uit te vogelen was welk
gat/dorp/buurtschap het nu precies was. Lijkt me dat die vanzelf komen
als er een locatie is waar mensen hun dorp/stad kunnen toevoegen. Als
mensen de namen van hun dorp, carnavalsnaam en lon en lat opgeven moeten
we toch redelijk snel de goede locaties weten te vinden.

Hoelang doet tile.openstreetmap.nl erover voordat de wijzigingen
zichtbaar zijn op de kaart?