[OSM-talk-nl] Invoegen laatste carnavallijst? was: Persbericht"OpenStreetMap maakt gratis kaart in de Friese taal"

Joost Overes joost_overes at hotmail.com
Mon Jan 28 20:40:46 UTC 2008

Als je in 'de Bosatlas van Nederland' kijkt, dan staan daar alleen de
carnavalsnamen weergegeven.

Het draait bij deze kaart natuurlijk om de carnavalsnamen (en bij de Friese
kaart om de Friese namen). Ik zou daarom dus alleen de carnavalsnamen
(/Friese namen) laten zien en de andere 'standaard'namen niet, die kan je op
de normale kaart vinden.

Groeten,
Joost