[OSM-talk-nl] Emerce - Kaartenmakers boos over vrijgave wegenbestand

Remco van Zuijlen remcovz at xs4all.nl
Tue Jan 29 10:09:08 UTC 2008

On Tue, Jan 29, 2008 at 10:50:09AM +0100, Zoran Kovacevic wrote:
> gaat snel :)
> http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2326010&utm_campaign=rss&utm_source=rss&utm_medium=rss

misschien zou er ook iemand van OSM even moeten luisteren bij het overleg
morgen tussen leden van de vaste commissie voor Verkeer en Waterstaat en de
minister van verkeer en waterstaat over navigatiesystemen en vrijgave NWB?

Agenda:
Algemeen overleg met de minister van Verkeer en Waterstaat over zijn
brief houdende antwoorden op commissievragen over Navigatiesystemen/
Nationaal Wegen Bestand, d.d. 3 januari 2008 (31 200 XII, nr. 68)

[http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/commissievergaderingen/deze_week/index.jsp?p=a43561.xml]

ik weet ook niet of het achteraf ergens terug te zien/lezen is, ik volg de
politiek normaalgesproken niet zo.

Remco

--
Remco van Zuijlen <remco at xs4all.net>

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me spread!