[OSM-talk-nl] Invoegen laatste carnavallijst? was: Persbericht "OpenStreetMap maakt gratis kaart in de Friese taal"

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Tue Jan 29 11:54:55 UTC 2008

Martijn van Oosterhout wrote:

> Het is mogelijk, maar hoe? Groter? Kleiner? In het geel? groen? blauw? paars?
>
> Mvg,

De kleuren van carnaval zijn geel/rood/groen en een beetje blauw.
http://www.fenvlaanderen.be/html/verschijnsel/kleuren.php

Voorstel:
Carnavalsnamen:
Licht geel als achtergrond, niet al te opvallend en dan donker groen de
tekst zelf.
Geen idee hoe dat er op een kaart gaat uitzien maar dat lijkt me wel
duidelijk.

normaal:
witte achtergrond, tekst grijs.