[OSM-talk-nl] Invoegen laatste carnavallijst? was: Persbericht "OpenStreetMap maakt gratis kaart in de Friese taal"

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Tue Jan 29 16:25:39 UTC 2008

> Een vraag, wanneer wordt dit geadverteerd? Het zal waarschijnlijk wat
> iteraties duren voordat het er goed eruit ziet en in de tussentijd
> ziet de kaart er raar uit. Hoeveel tijd hebben wij nog?

Geen idee, maar als we op tijd willen zijn moet vrijdag er wel een
berichtje uit, a.s. weekend begint het toch? Ik ben zelf niet zo een
carnavaller. Maar op zich hoeven de kleur van de namen niet perfect te
zijn als ze maar leesbaar zijn. Verder tweaken kan in de loop van de
tijd dan wel gebeuren.

Het forum lijkt er klaar voor. Voor wijzigingen kunnen we mensen vragen
in te zoemen op hun stad/dorp tot zoomlevel 14 ofzo, de permalink te
copieren en die samen met de normale naam en carnavalsnaam te posten.

Dan moeten we ook maar eens bezig met een persbericht, ik zal eens een
opzetje maken vanavond.

De wijzigingen in de namen zijn nog niet doorgekomen in de kaart. Is er
ook een mogelijkheid om voor bepaalde tiles een rebuild te forceren?