[OSM-talk-nl] Invoegen laatste carnavallijst? was: Persbericht "OpenStreetMap maakt gratis kaart in de Friese taal"

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Tue Jan 29 17:11:15 UTC 2008

Martijn van Oosterhout wrote:

> Ok, wat vind men hiervan?
>
> http://tile.openstreetmap.nl/~kleptog/image.png

Ziet er goed uit, de carnavalsnamen vallen goed op en er is een
duidelijk verschil. Lichte groen vind ik wel mooi, lekker fris en vrolijk.

De andere namen weg laten lijkt me minder mooi, als de normale naam er
nog staat nodigt dat eerder uit om die ook even te komen melden op het
forum. Ook maak je het mensen moeilijker om hun dorp te vinden als de
normale naam er niet meer staat.

Voor andere landen ... tja denk dat we die nu nog maar even achterwege
moeten laten, laat hun eerst maar focussen op het verder afmaken van de
wegenkaart zelf. In Belgiƫ zijn er wel plaatsen die ik ben tegengekomen
op mijn zoektocht.

Hoelang duurt zo'n update?