[OSM-talk-nl] carnaval forum

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Wed Jan 30 10:28:14 UTC 2008

> Ha, niet heel erg makkelijk. Ik denk dat voor eindgebruikers we ons
> moeten beperken tot vragen van hoe die heet in het nederlands en wat
> de carnavals naam is and dan doen wij de correlatie.

Alleen het opgeven van de namen is net te weinig, dan zoek je je soms
helemaal rot. Als we ook een lon en lat hebben, die zo is af te lezen in
de hoek van de pagina, maakt dat het vinden van de juiste plaats voor
ons een stuk makkelijker.

Ik verwijder gewoon de moeilijke manieren, levert ons nu dan nog even
wat meer werk op maar goed.

> Op een gegeven moment zal het mogelijk zijn om op de stad te klikken
> en dat informatie te geven (een variatie op de POI layer. Ik zal
> proberen het deze week opgang te krijgen, maar ik heb nog veel te doen
als dat werkt veranderen we de how-to wel weer.