[OSM-talk-nl] Heemstede Aerdenhout verdwenen

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Wed Jan 30 11:02:05 UTC 2008

On Wed, 30 Jan 2008, Joris Meijerink wrote:

> Heemstede Aerdenhout zijn beide verdwenen van de kaart.
> Daarop is er ook een carnavalsnaam in de mist gegaan omdat er nog maar 1
> unieke Heemstede overbleef. Ik heb geen idee hoe dat op te lossen.

[we hebben revisie management nodig]

Oplossing, maak een 'node' in het midden van de stad aan. Waar:

name: Heemstede-Aerdenhout
place: town
population: xxx

dan zou het er weer moeten staan.

Het meest waarschijnlijke (wat bij Leidschendam-Voorburg ook geweest is)
is dat iemand een 'weg' heeft weggehaald waarin een node zat met deze
info.

Als die node wel bestond kan ik opzich wel even kijken welk node ID dat
was. (En kunnen we er misschien ook wel achter komen wie de kaart sloopt.)

Stefan