[OSM-talk-nl] Heemstede Aerdenhout verdwenen

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Wed Jan 30 13:51:28 GMT 2008

Naar aanleiding van een mailtje op talk over Tagwatch, ben ik eens
gaan kijken naar rare tags. Op
http://etricceline.de/osm/netherlands/tags.htm kwam ik de key "key"
tegen, waar soms name, soms amenity maar ook soms place had moeten
staan. Als het goed is verschijnen binnenkort enkele villages op de
kaart, nu ik "key = place=village" heb veranderd naar "place =
village".

Groeten van Ben

de Campusomroep: op en achter UTV en Uradio! www.campusomroep.nl