[OSM-talk-nl] Restpuntjes Friese kaart

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Wed Jan 30 16:31:10 UTC 2008

Martijn van Oosterhout wrote:

> Ik heb het daar gezet, maar ik vind het niet zo te lezen. Ik denk
> misschien helemaal link maken en inkorten tot "reacties of
> wijzigingen".
>
> Mvg,

Zou je niet onderaan de pagina een balk kunnen plaatsen? Dan kun je daar
alle info in kwijt zonder dat je daar dan een kaart ondergrond achter
hebt. Een balk zo hoog als de RD coordinates moet toch wel kunnen? Dan
kan de informatie die naast de navigator staat ook onderin geplaatst
worden, mooi logotje erbij van OSM en JR is iedereen blij :)