[OSM-talk-nl] carnaval forum

joris meijerink meijerink at gmail.com
Wed Jan 30 19:25:54 UTC 2008

Ik heb de laatste 200 regels in de database doorgespit, dat waren
allemaal locaties die meer dan 1 keer in Nederland of omgeving de
zelfde naam hadden.
Als we met een simpele oplossing van even overtypen van de lat en lon
dat soort problemen kunnen voorkomen en ook een error-check hebben die
nieuwe problemen voorkomt. Zoals nu met Heemstede (gehucht onder
Utrecht ipv Heemstede-Aerdenhout) omdat er maar een keer Heemstede
voorkomt in de database hoeft nog niet te betekenen dat die locatie
dan ook de juiste is.