[OSM-talk-nl] Afronding persbericht Friestalige kaart

Lambertus osm at na1400.info
Wed Jan 30 19:38:51 UTC 2008

Het Nederlandstalige persbericht staat reeds op OpenStreetMap.nl en ik zal
proberen morgen (donderdag) tussen 10 en 11 (hangt van mijn werkzaamheden
af) het persbericht naar de verschillende media in Friesland en Vrijschrift
sturen.

Op dit moment wordt de Friestalige versie onderworpen aan een peer-review
;-) Dus dat kom vanavond ook voor elkaar. De beide berichten gaan dan als
plain tekst onder elkaar met een regeltje uitleg erboven naar de Friese
media en alleen in het Nederlands naar Vrijschrift. Dan heb ik zo'n beetje
aan alle commentaar voldaan geloof ik.

Bedankt allemaal voor de vertaling, aangeboden hulp en de feedback.