[OSM-talk-nl] Fietsersbond lanceert fietsroute planner voor Gelderland

Steven te Brinke s.tebrinke at student.utwente.nl
Thu Jan 31 09:33:35 UTC 2008

Klinkt interessant, alleen werkt de pagina met de Gelderland planner bij
mij niet helemaal (hij wordt slecht een kwart van de hoogte van mijn
browservenster, waardoor ik er nauwelijks iets op kan zien).
Natuurlijk heeft de Fietsersbond wel betere informatie dan OSM heeft,
voor dat bedrag kun je wel wat kopen, en een leuk planningsalgoritme
voor fietsers. Maar er is ook veel door vrijwilligers verzameld. "Ruim
honderd ervaren fietsers leverden er de afgelopen maanden de benodigde
gegevens voor." Nu weet ik niet hoe deze informatie is aangeleverd en of
de vrijwilligers deze informatie nog hebben, maar als wij deze
informatie ook kunnen bemachtigen, zou dat heel mooi zijn.

Steven