[OSM-talk-nl] Restpuntjes Friese kaart

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Thu Jan 31 10:37:32 UTC 2008

2008/1/30 Lambertus <osm at na1400.info>:
> Je hebt gelijk, dit is niet mooi. Misschien is dit op te lossen als je
> eenzelfde kleur transparante achtergrond als het kader erachter plaatst
> zonder de zwarte randen? Dan komt de tekst wat duidelijker naar voren.

Ik ben niet zo'n held met CSS dus ik heb maar een beetje geknipt en
geplakt en de tekst een kleiner font gemaakt.

De andere suggestie om een hele balk onderaan te zetten is moeilijker
geloof ik. De controls zoals de RD coordinaten moeten deel zijn van de
map div en daar kan je ze niet buiten zetten geloof ik. Maar daar zijn
misschien wat trucjes uit te halen met CSS, maar die ken ik niet.

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/