[OSM-talk-nl] Fietskaart

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Tue Jul 1 09:57:48 UTC 2008

Akkoord. Ik heb het begrepen.
Edoch, de  consequentie is dat bij iedere
fout in de daily diff er meer verschillen
ontstaan tussen OSM en de fietskaart. Misschien
geldt hetzelfde ook voor de NL server ?

Dit topic is inmiddels al meer dan 2 weken oud
en de ontstane fout is nog steeds niet ge-fixed.

Kijk er nog eens naar op:

http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=17&lat=52.04978&lon=4.38738&layers=B0
00000F

en  op

http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/fietskaart/index.html?zoom=17&lat=52
.04902&lon=4.38612&layers=B0000FTTTFFFFFFFT

Of wordt er elke 30 dagen een complete NL
gedownload....

Gert