[OSM-talk-nl] OV-map converted to GPX

Robin Harmsen robin at rharmsen.nl
Thu Jul 3 20:38:13 UTC 2008

De heen en terug route zijn neem ik aan voor deze bus het zelfde, misschien een idee om de route twee keer aan te maken.
Een keer in de huidige (GPX) volgorde, en een keer in omgekeerde volgorde?

Misschien als dit anders een probleem geeft met toevoegingen gaan werken als, B021-A/B021-B of B021-H/B021-T.

Robin

PS. Ik heb geen idee hoe buslijnen momenteel in OSM zijn opgeslagen, maar zoiets lijkt me logisch.