[OSM-talk-nl] Antennedata geimporteerd!

Lambertus osm at na1400.info
Tue Jul 8 20:52:49 UTC 2008

Ik kom net een paar antennes tegen waarvan ik denk: 'klopt dit wel'? Het
zijn er vier in een straal van zo'n 45 meter waarbij twee antennes tussen de
beide rijbanen van de A50 staan, ze hebben alle vier verschillende hoogtes.
Het lijkt me dat er van de vier maar twee werkelijk bestaan. Hoe accuraat
zouden deze gegevens moeten zijn?

http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=16&lat=52.14918&lon=6.00411&layers=B000000F