[OSM-talk-nl] Antennedata geimporteerd!

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Tue Jul 8 23:21:17 UTC 2008

Ik ben "as we speak" bezig om de totale set in postGIS 1.3 op postgresql
8.3 te lezen; zowel in rd als in wgs84.

Ik heb hiervoor een groot create script gemaakt.

Wat ik kan doen is na de import de tabellen als shp bestanden terug
kieperen, in beide coordinaat systemen. Heb je daar wat aan? Of wil je
het coordinaatje liever nog een keer met de hand langs :D