[OSM-talk-nl] Antennedata geimporteerd!

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Jul 9 21:11:19 UTC 2008

Poeh poeh, hehe..

Ik heb een eerste conceptje opgezet.

Mijn idee is een symbool dat een uniform centraal punt heeft en dan met
segmentwaaiers de verschillende frequenties uitbeeldt. Ik ben nog niet
helemaal tevreden over de kwaliteit van de bitmap, maar heb een wms
layer met het voorbeeld geintegreerd in http://www.mapserv.nl/osmohloh/
even inzoomen tot ong. gemeente niveau en de waaiers verschijnen in beeld.

Graag jullie commentaar.