[OSM-talk-nl] Antennedata geimporteerd!

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Thu Jul 10 06:25:37 UTC 2008

De site doet het niet in full screen ! (> 2000 pixels)

Ik vindt het icoontje wel erg klassiek.
Ik zie liever iets dat recht doet aan het bundelen van
De straling (45 graden) en bovendien symmetrisch (2D) is
dan een virtuele zendmast. Meestal staan ze op gebouwen of
in hoogspanningsmasten, dus die "pion" mag best weg.
Gewoon een stip, gevuld of niet met cirkelvormige
straling in 4 bundels van elk 45 graden.
En kleiner, er zijn er zoveel !!!!!

Gert