[OSM-talk-nl] Antenne overlay op tile.openstreetmap.nl

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Jul 16 13:33:44 UTC 2008

Inzake 1):

Hiervoor is een javascript - hack die ik gebruik voor openlayers:

	var layer_image_format;
	var IS_IE6 = (navigator.userAgent.indexOf("MSIE 6.0") >= 0);
	var IS_IE7 = (navigator.userAgent.indexOf("MSIE 7.0;") >= 0);

	if(IS_IE6){
		//alert('You are using IE 6, are you out of your mind?');
		layer_image_format = 'image/gif';
	} else if(IS_IE7){
		//alert('You are using IE 7. Mmmm better switch to firefox!');
		layer_image_format = "image/png"
	}
	else {
		//alert('You are NOT using IE and deserve a medal!');
		layer_image_format = "image/png"
	}

Vervolgens moet in de javascript code het stukje:
 var layerAntennes = new
OpenLayers.Layer.WMS("Antennes","http://www.mapserv.nl/wms?antennes&",
{ layers: 'antennes', transparent: "true", format: "image/png" },
{ singleTile: true, gutter: 15 });

format: "image/png" worden vervangen door layer_image_format.

Kan de persoon die dit uitvoert mij even contacten om het eventueel at
te stemmen?
skype: milovanderlinden of msn: mlinden at zeelandnet.nl