[OSM-talk-nl] samenwerking OpenStreetMap en SoftwareFreedomDay ?

Bas de Lange bas at softwarefreedomday.eu
Wed Jul 16 15:12:31 UTC 2008

Lambertus,

Ziet er erg mooi uit. Heb jij dat gemaakt? Als jij er iets over wilt
presenteren (hoe je hebt zitten lijmen?) ? Neem kontakt op met Milo (die
ik nu als OSM-aanspreekpunt beschouw) zou ik zeggen!

Iemand van de open bicycle computer http://www.obico.de zou ook leuk zijn!

--
Met vriendelijke groet,

Bas de Lange

Nederlandse SoftwareFreedomDay
zaterdag 13 en 20 september 2008!
"Bringing softwarefreedom to a street near you!"
http://www.softwarefreedomday.eu