[OSM-talk-nl] http://www.nieuwekaart.nl

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Fri Jul 18 10:16:01 UTC 2008

Inderdaad, ik schrok ook nog al dat er kennelijk een woonwijk met 750
sociale hoogbouwwoningen gepland is op het (lichte) industrieterrein in
m'n achtertuin.
Na wat verder zoeken blijkt dit nog lang niet de definitieve planning te
zijn (en was het bij nader inzien ook geen sociale woningbouw :).

Een ander klein projectje bij mij in de buurt staat er wel op. Maar op de
stratenlayer daaronder zijn zoals op alle sites de verkeerde straten
ingetekend (uit een oud plan ofzo). Openstreetmap zal daar waarschijnlijk
als eerste de juiste straten hebben zo gauw het af is.

En weer een ander projectje staat er nog niet op, maar dat is ook pas
vorige week bekend gemaakt.

Maar zeker een mooie site om controles te plannen...

Groet,
Floris